26.8.12

Pitkästä aikaa...

Oon varmaan yks maailman huonnoimmista bloggareista. Tänne blogin puolelle ei olla Sofien kanssa kirjoteltu niinku kuukauteen. Mun oma kone on tosiaan rikki ja pahoin pelkään, että kovalevy on menny rikki, joka tarkottaa sitten sitä et kaikki mun kuvat, videot yms. on mennyttä... Toivotaan parasta, kun kiikutan sen täs joku päivä korjaamolle. Tällä hetkellä mulla on vaan mun iskän miniläppäri käytössä, joka on niin hidas et huhhuh. Mutta asiasta toiseen ripari oli ihan huippu ja valehtelematta yks mun elämäni parhaist viikoist!! ♥ Heti riparin jälkeen olin Sofien mökil pari päivää ja sitten alko jo koulu. Huomenna ois tiedossa ainaki mun osalta kauan odotettu Lady Gagan keikka!! Tiistaina on konffisharkat ja ens lauantaina konffis! :) 
Heti kun saan nopeamman koneen ja jotain kuvia niin rupeen kokoamaan vaikka minkälaista postausta! Eli aika kuvapainotteisii postauksii tulossa nyt lähiaikoina. Ajattelin lisäillä kuvia meijän vaihtomatkasta Ranskaan, Tallinnan matkasta Sofien kanssa, riparista ja sitten joku "mun kesä" kuvina tai sillai :D Ei mulla nyt kummosempia, mut yritän tosiaan päästä taas postailemaan pian! 

♥: Annika

Ei kommentteja: